*دانلود کتاب های زبان اصلی روز دنیا* هر نوع کتاب، مجله، کمیک و... زبان اصلی رو به ما سفارش بدهید و به طور مستقیم در تلگرام خود دریافت کنید. ID Telegram: @dlenglishbook ----- ID Instagram : @englishebookshop

محل لوگو

نظرسنجی سایت

ژانر رمان مورد علاقه شما کدام یک از موارد زیر است؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 103
  • بازدید دیروز : 71
  • بازدید کل : 204735

کتاب فوق العاده زیبای نام باد جلد اول از سه گانه حماسه شاهکش اثر پاتریک راتفوس (The Name Of the Wind)


کتاب فوق العاده زیبای نام باد جلد اول از  سه گانه حماسه شاهکش اثر پاتریک راتفوس (The Name Of the Wind)

The Name of the Wind (The Kingkiller Chronicle #1)

by Patrick Rothfuss

Rating: 4.55/5

Genre: Fantasy , Epic Fantasy

language: English

Format: PDF & EPUB

Literary Awards: ALA Alex Award (2008), The Quill Award for Science Fiction/Fantasy/Horror (2007), Sakura Medal for High School Book (2009), Tähtifantasia Award Nominee (2011)

 

Told in Kvothes own voice, this is the tale of the magically gifted young man who grows to be the most notorious wizard his world has ever seen.

The intimate narrative of his childhood in a troupe of traveling players, his years spent as a near-feral orphan in a crime-ridden city, his daringly brazen yet successful bid to enter a legendary school of magic, and his life as a fugitive after the murder of a king form a gripping coming-of-age story unrivaled in recent literature.

A high-action story written with a poets hand, The Name of the Wind is a masterpiece that will transport readers into the body and mind of a wizard.

دانلود کتاب نام باد جلد اول از سه گانه شاهکش اثر پاتریک راتفوس

این کتاب فوق العاده زیبا را از دست ندهید!

 

نام من کواث است، تقریبا مثل Quothe تلفظ می شود. نام ها مهم هستند، چرا که اطلاعات زیادی درباره صاحبانشان به ما می دهند. من نام های بسیاری داشته ام، بیشتر از آن که کسی حق داشته باشد.

مردم ایدم من را میدر می نامند، که بسته به نحوه تلفظ  میتواند به معنای شعله، رعد یا درخت شکسته باشد.

اگر من را دیده باشید متوجه می شوید که شعله معنای کاملا مناسبی برای نامم است. موهایی به رنگ قرمز روشن دارم. اگر دویست سال پیش به دنیا آمده بودم، احتمالا به عنوان یک اهریمن در آتش سوزانده می شدم.

موهایم را کوتاه نگه می دارم با این حال آشفته و به هم ریخته به چشم می آیند. اگر به حال خودشان رها شوند، سیخ می ایستند و طوری به نظر می رسند که گویی سرم آتش گرفته است.

"رعد" را به آن بخشی از زندگی ام مربوط می دانم که به عنوان اجراکننده حرفه ای باریتون ، مدت زیادی از سال های اولیه زندگی ام را صرف کسب تجربه روی صحنه کردم.

هرگز به طور جدی به معنای "درخت شکسته" فکر نکرده ام. گرچه با نگاه به گذشته، گمان می کنم که می شود تا حدی آن را پیشگویانه در نظر گرفت.

اولین مربی ام من را ایلیر می نامید. چون باهوش بودم و خودم این را می دانستم. اولین معشوقه واقعیم، مرا دولاتور می نامید، چون از آهنگ آن اسم خوشش می آمد. نام های دیگری همچون شادیکار، لایت فینگر و سیکس استرینگ هم داشته ام. همینطور من را کواث بی خون، کواث مرموز و کواث شاهکش هم می نامند. من این نام ها را به دست آورده ام. بعضی از این لقب ها را خریده و برایشان هزینه پرداخت کرده ام.

اما با نام کواث به دنیا آدم. پدرم یکبار به من گفت که معنای این نام "دانستن" است.

البته به اسم های بسیار دیگری هم نامیده می شوم. بیشتر آنها زشت و نامربوط هستد، هر چند تعداد انگشت شماری از آن لقب ها به ناحق به من داده شدند.

پرنسس ها را از شاهان خفته قلعه ها دزدیدم. شهر تربون را به آتش کشیده ام. شب را با فلورین به سر برده و با سلامت عقل و روانم او را ترک کرده ام. در سن و سالی جوان تر از آن که بیشتر مردم هنوز وارد دانشگاه نشده اند، از آن اخراج شدم. من شب هنگام، در زیر نور ماه از مسیرهایی گذر کرده ام که دیگران حتی در طول روز از صحبت کردن درباره آن هراس دارند. با خدایان صحبت کرده ام، زنان را دوست داشته ام و آهنگ هایی نوشته ام که آوازخوان ها را به گریه می اندازد. ممکن است درباره من شنیده باشید.

این چنین داستان کواث از اینجا آغاز می شود- از دوران کودکی اش در میان گروهی از هنرپیشگان سیار، تا سال هایی که به عنوان یک یتیم شبه وحشی در شهری پر از جرم و جنایت گذراند و تا پیشنهاد عضویت جسورانه و در عین حال موفقیت آمیز او برای ورود به یک مدرسه خطرناک سحر و جادو. در این صفحه ها شما کوت را به عنوان جادوگری مشهور، دزدی ماهر، موسیقیدانی چیره دست و قاتلی بدنام خواهید شناخت. اما "نام باد" بسیار بیشتر از اینهاست، زیرا داستانی ست که حقیقت پشت پرده افسانه کواث را آشکار می سازد.

این کتاب به انتخاب کاربران سایت گودریدز به عنوان برترین کتاب فانتزی قرن بیست و یکم معرفی شده است. همچنین چندین سایت از این کتاب به عنوان برترین رمان فانتزی دنیا نام می برند.

 

برای دانلود جلد دوم (ترس مرد فرزانه) اینجا کلیک کنید.

برای دانلود جلد فرعی 2.5 اینجا کلیک کنید.

 

پس از پرداخت و دانلود چه چیزی دریافت میکنم؟

دوستان عزیزم بعد از دانلود فایل زیپی در اختیارتان قرار میگیره که حاوی این کتاب در دو فرمت PDF , EPUB هستش. توجه کنید که زبان کتاب انگلیسی میباشد.


مبلغ قابل پرداخت 8,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 3394

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

هر نوع کتاب، مجله، کمیک و... زبان اصلی رو به ما سفارش بدهید و به طور مستقیم در تلگرام خود دریافت کنید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما