*دانلود کتاب های زبان اصلی روز دنیا* هر نوع کتاب، مجله، کمیک و... زبان اصلی رو به ما سفارش بدهید و به طور مستقیم در تلگرام خود دریافت کنید. ID Telegram: @dlenglishbook ----- ID Instagram : @englishebookshop

محل لوگو

نظرسنجی سایت

ژانر رمان مورد علاقه شما کدام یک از موارد زیر است؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 16
  • بازدید دیروز : 71
  • بازدید کل : 204648

معرفی بهترین اپلیکیشن های کمک آموزش زبان انگلیسی


سلام دوستان

در این پست میخوام راجع به آموزش زبان صحبت کنم.

خودم در حال یادگیری زبان انگلیسی هستم و به نظرم یادگیری زبان خارجی چیزی نیست که نقطه پایان داشته باشه و همیشه باید در حال یادگیری باشیم.

روحیه من زیاد با آموزش آکادمیک جور در نمیاد و بیشتر از ابزار کمکی آموزش مثل فیلم و داستان و ... استفاده میکنم .

در ادامه  اپلیکیشن های خودآموز زبان مفیدی رو که ازشون استفاده میکنم معرفی میکنم.

1. اپلیکیشن هرمس (Hermes) : این اپ محتوی کتاب های انگلیسی سطح بندی شده و اورجینال هستش برای کسایی که به کتاب خوندن علاقه دارند خیلی مفیده. همچنین قابلیت پخش صوتی هم داره که به لیسنینگ کمک شایانی میکنه.یه خوبی این اپ که اونو از سایر اپ های داستان انگلیسی متمایز میکنه دیکشنری شناورشه. یعنی در حین خوندن کتاب هر لغتی که معنیشو نمیدونستین کافیه یه بار روی لغت ضربه بزنید، به سرعت معنی اون ظاهر میشه. این ویژگی رو من حتی در اپ های خارجی هم ندیدم. و خیلی خیلی خوبه. دیگه لازم نیست موقع خوندن کتاب هی از برنامه بیایم بیرون تا معنی لغتی رو سرچ کنیم یا اینکه حتی وقفه ای توی خوندنمون ایجاد بشه.

 

2. اپلیکیشن دهکده زبان : سازنده این اپ و هرمس یکی هستند . این اپ هم مانند قبلی محتوی کتاب های سطح بندی شده و اورجیناله. تفاوت دهکده زبان با هرمس اینه که دهکده زبان در سطوح پایینتر کتاباش ترجمه فارسی هم دارند. هم چنین در پخش صوتی این دو اپ هم تفاوت قابل توجهی وجود داره. در هرمس پخش صوتی کتاب ها از طریق TTS خود گوشیه. در واقع صدای اتوماته که هر متن انگلیسی رو میخونه (هم بریتیش هم امریکن ، بستگی به انتخاب خودتون داره) اما در دهکده زبان پخش صوتی هر کتاب منحصر به فرده. یعنی مثلا اگه در داستان شخصیت بچه داره صحبت میکنه صدایی هم که صحبت می کنه صدای بچس. یا اینکه اگر کتاب ترسناک باشه در پس زمینه صداهای ترسناکی پخش میشه که اون فضا رو برای ما شبیه سازی کنه. در این اپ هم دیکشنری شناور وجود داره . هر کدوم از این اپ ها خوبی ها و بدی های خودشون رو دارند و مکمل همدیگرند. مثلا درسته که پخش صوتی دهکده زبان بهتره اما در عوض تعداد کتاب های هرمس بیشتره.

3. اپلیکیشن اکسپرت (Expert) : این اپ رو به تازگی باهاش آشنا شدم و با وجود ایرادات جزیی که داره خیلی اپ خوبیه. این اپ برای تقویت همه 4 مهارت انگلیسی برنامه های متنوع و کارآمدی داره که شما میتونید از هر کدوم که خواستین استفاده کنید. مثلا برای قسمت لیستنینگ درس های آقای ای جی هوگ ، برای تقویت ریدینگ متن های مختلف و... هم چنین یه بخش خیلی خیلی خیلی خوب این اپ قسمت کمک آموزشی هاشه که شامل سخنرانی ها، موزیک ها، آموزش از طریق فیلم ، مکالمه محاوره ، داستان و ... هستش. من خودم بیشتر از این بخش استفاده میکنم. مثلا روشی که برای آموزش از طریق فیلم گفته عالیه و من خودم امتحانش کردم و جواب داده(بعدا در یک پست جدا در این مورد بیشتر صحبت میکنم) . پیشنهاد میکنم که حتما دانلودش کنید.

4. اپلیکیشن VOSCREEN : این اپلیکشن خارجیه و فقط شامل تکه فیلم های چند ثانیه ایه. این اپ هم خیلی مفیده. و چون فیلم هاش خیلی کوتاهن هر زمانی مثلا توی صف نونوایی ، مترو ، اتوبوس و... میتونین از وقت مردتون استفاده کنین و یه فیلم چندثانیه ای از این اپ تماشا کنید. روش کار این اپ به این صورته که حدود 10 ثانیه فیلم به شما نشون میده بدون هیچ زیرنویسی و بعد فیلم متوقف میشه و دو جمله روی صفحه ظاهر میشه و شما باید جمله ای رو که به فیلم مرتبط بوده انتخاب کنید. (وقتی فیلم متوقف میشه میتونین انتخاب کنید که زیرنویس رو به شما نشون بده یا خیر). اگر جوابتون صحیح باشه امتیاز میگیرین و اگر درست پاسخ ندین امتیاز از دست میدین. فیلم ها هم سطح بندی دارند و از موضوعات خیلی متنوعی انتخاب میشن که خسته کننده نباشند.

 

نکات تکمیلی : سه اپ اول برای استفاده از امکانات کاملشون پرداخت درون برنامه ای دارند. که به نظر من کاملا ارزشش رو داره و خوبیش اینه که یه بار این هزینه رو پرداخت میکنید برای همیشه. مثلا چند سال پیش من اپ هرمس رو خریدم و هنوز که هنوزه با اینکه گوشیمو هم عوض کردم دارم ازش استفاده میکنم. و از هزینه ای هم که پرداخت کردم هیچ شکایتی ندارم. همین دیکشنری شناوری که داره کلی کار منو راحت کرده. این سه اپ رو به راحتی میتونین از مارکت های ایرانی دانلود کنید.

اپ چهارم خارجیه و کاملا رایگانه . در انتهای مطلب لینک دانلود آن را مشاهده میکنید.

دوستان اگر شما هم از اپلیکیشن یا روش خاصی استفاده می کنید که براتون مفید بوده خوشحال میشم در قسمت نظرات با من در میون بزارید

  انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 405

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

هر نوع کتاب، مجله، کمیک و... زبان اصلی رو به ما سفارش بدهید و به طور مستقیم در تلگرام خود دریافت کنید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما